16 квітня 2025 року здобувачі вищої освіти 2 курсу (група Б-029-23-1-ДК) спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» освітньо-професійної програми «Документознавство та інформаційна діяльність» (Факультет психології, комунікацій та перекладу КАІ) у межах вивчення дисципліни «Інформаційно-аналітична діяльність» (викладач – кандидат історичних наук, доцент Леся Халецька) змоделювали проведення адвокаційної кампанії аналітичного дослідження, присвяченого виявленню й аналізу ключових змін у наративах щодо російсько-української війни в українських телеграм-каналах (виконавець дослідження – Олександра Шинкаренко). На практиці було апробовано такі складові адвокаційної кампанії:
– публічний захід – презентація дослідження;
– публікація інформації про аналітичний продукт у соцмережах;
– адвокація через розвагу.
Результатом навчальної діяльності стало як успішне виконання студентами поставленого завдання, так і отримання інтелектуального задоволення та позитивних емоцій.




