Моніторінг якості освітнього процесу

Контроль якості викладання на кафедрі історії та документознавства здійснюється у формі взаємовідвідувань, відкритих занять, анкетування та самооцінювання.

Контроль якості результатів навчання є основою внутрішньої системи контролю, яка дає змогу виявити відхилення між очікуваними показниками та отриманими результатами через зворотний зв’язок, а також визначає відповідність рівня набутих знань і вмінь студентами, сформованих компетентностей вимогам нормативних документів щодо вищої освіти. Взаємовідвідування занять фіксуються викладачами у Журналі якості навчального процесу кафедри Ф 03.02-40 і обговорюються на засіданнях кафедри. Відкритті заняття проводяться НПП кафедри у кожному семестрі відповідно до графіку проведення відкритих занять. На засіданнях кафедри розглядаються питання проведення відкритих занять, НПП, які були присутні на відкритих заняттях готують відгуки, де зазначають чи відповідали заняття критеріям оцінки якості відкритих занять, викладених у «Методичних рекомендаціях щодо планування та проведення відкритих занять в Національному авіаційному університеті». Здобувачі вищої освіти по закінченні відкритого заняття, заповнюють анкети.

АНКЕТА

оцінки відкритого заняття

НПП кафедри історії та документознавства ФЛСК

здобувачами вищої освіти

 

Викладач   _____________________________________________________

Навчальна дисципліна ____________________________________________

Вид заняття відкрита лекція____________________________________

Тема   ________________________________________________________

Курс, акад. група _______________________________________________

Дата             _______________________________________________

 

Відмітити знаком +

   

 

Дуже добре

Добре

Задовільно

Незадовільно

Примітки

Дотримання розкладу заняття

 

 

 

 

 

Налагодження комунікації з групою

 

 

 

 

 

Змістовність матеріалу

 

 

 

 

 

Актуальність матеріалу

 

 

 

 

 

Чіткість і доступність викладу матеріалу

 

 

 

 

 

Зручний для конспектування темп викладу

 

 

 

 

 

Володіння мовою викладання

 

 

 

 

 

Вміння викликати та підтримувати інтерес

 

 

 

 

 

Повага до студентів

 

 

 

 

 

Застосування технічних наочних засобів

 

 

 

 

 

Користь для майбутньої професії

 

 

 

 

 

Володіння державною мовою

 

 

 

 

 

                                                                                         

Побажання (за наявності)

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Затверджено на засіданні кафедри історії та документознавства (протокол 1 від 23.01.2020 р.)

Анкетування/опитування щодо надання освітніх послуг

У кожному навчальному році, по закінченні семестру, здобувачі вищої освіти усіх академічних груп ОПП «Документознавство та інформаційна діяльність» / «Інформаційна аналітика та соціальні комунікації» спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» ОС «Бакалавр» та ОПП «Документознавство та інформаційна діяльність» ОС «Магістр» беруть участь в опитуванні щодо якості надання освітніх послуг. Опитування здобувачів вищої освіти є анонімним.

Анкети, які отримують здобувачі вищої освіти, містять 2 блоки зі закритим типом запитань, можливі відповіді – «так», «ні», «частково». Блок А – питання загального характеру щодо практики реалізації ОПП «Документознавство та інформаційна діяльність», «Інформаційна аналітика та соціальні комунікації» кафедрою історії та документознавства і блоку Б – питання щодо якості викладання навчальних дисциплін, вивчення яких завершилося у семестрах поточного навчального року. Таке опитування є формою участі студентів у системі забезпечення якості освіти та реалізації принципу «студентоцентрованого навчання». Результати опитування розглядаються на засіданнях кафедри, доводяться до відома усіх НПП, які забезпечують освітній процес, наставники проводять у групах години корпоративної культури, де разом зі студентами обговорюють проведене анкетування. Кафедра історії та документознавства підводячи підсумки щосеместрових опитувань, зважає на їх результати при перегляді ОПП, плануванні навчального навантаження на наступний навчальний рік з метою підвищення якості надання освітніх послуг.

Запитання анкет коригуються у новому навчальному році.

АНКЕТА

Просимо висловити свою думку з питань розуміння якості освіти

з ОПП «Документознавство та інформаційна діяльність» / «Інформаційна аналітика та соціальні комунікації»

зі спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»

ОС «Бакалавр»

 Курс навчання   ___

____ семестр 202_-202_ н.р.

пор.

 

так

ні

частково

БЛОК А

1.

Чи були оприлюднені на офіційному вебсайті НАУ правила прийому ОПП «Документознавство та інформаційна діяльність» / «Інформаційна аналітика та соціальні комунікації», чи були вони чіткими й зрозумілими, не містили дискримінаційних положень? 

   

2.

Чи відповідає організація навчання за ОПП «Документознавство та інформаційна діяльність» / «Інформаційна аналітика та соціальні комунікації» Вашим уявленням про навчання у закладі вищої освіти до вступу?

   

3.

Чи завершився у Вас процес адаптації навчання у закладі вищої освіти?

   

4.

Чи ОПП «Документознавство та інформаційна діяльність» / «Інформаційна аналітика та соціальні комунікації»та практика їх реалізації кафедрою історії та документознавства зважає на тенденції розвитку спец. 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» та сучасні вимоги ринку праці? 

   

5.

Чи сприяє навчання за ОПП «Документознавство та інформаційна діяльність» / «Інформаційна аналітика та соціальні комунікації» формуванню здатності брати на себе відповідальність, управляти своїм часом, логічно і системно мислити?

   

6.

Чи залучені Ви до науково-дослідної роботи кафедри, приймаєте участь в науково-практичних конференціях, круглих столах, конкурсах наукових робіт зі спец. 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»?

   

7.

Чи доступні для Вас інформаційні ресурси НАУ, ФЛСК та кафедри історії та документознавства?

   

8.

Чи користуєтеся Ви інституційним репозитарієм НАУ, зокрема навчально-методичними матеріалами кафедри історії та документознавства при підготовці навчальних завдань?

   

9.

Чи достатньою мірою забезпечується освітній процес ОПП «Документознавство та інформаційна діяльність» / «Інформаційна аналітика та соціальні комунікації» під час використання технологій дистанційного навчання?

   

10.

Чи задоволені Ви комунікацією з наставником групи, чи відчуваєте індивідуальну взаємодію?

   
 

БЛОК Б

 з усіх навчальних дисциплін семестру

   
 

Навчальна дисципліна __________________

   

11.

Доцільність вивчення дисципліни в ОПП «Документознавство та інформаційна діяльність» / «Інформаційна аналітика та соціальні комунікації»

   

12.

Вивчення актуального теоретичного матеріалу

   

13.

Змістовність, чіткість, доступність викладу матеріалу

   

14.

Вміння викликати та підтримувати інтерес

   

15.

Наявність презентацій до лекційного курсу

   

16.

Завищений обсяг завдань для самостійної роботи

   

17.

Зрозуміле і своєчасне оприлюднення інформації щодо оцінювання окремих видів навчальної роботи і семестрового контролю

   

18.

Наповнення Google Classroom навчально-методичними матеріалами

   

19.

Об’єктивність в оцінці знань студентів

   

20.

Комунікація викладача, індивідуальна взаємодія 

   

Затверджено на засіданні кафедри історії та документознавства  (протокол 1 від 21.01.2021 р.)

АНКЕТА

Просимо висловити свою думку з питань розуміння якості освіти

з ОП «Документознавство та інформаційна діяльність»

зі спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»

ОС «Магістр»

 Курс навчання   __

____семестр 202_-202_ н.р.

пор.

 

так

ні

частково

БЛОК А

1.

Чи були оприлюднені на офіційному вебсайті НАУ правила прийому ОПП «Документознавство та інформаційна діяльність», чи були вони чіткими й зрозумілими, не містили дискримінаційних положень? 

   

2.

Чи відповідала форма і зміст фахового вступного випробування рівневі Ваших вхідних компетентностей, потрібних для того, щоб розпочати  навчання за ОПП «Документознавство та інформаційна діяльність»?

   

3.

Чи зрозумілою і прозорою була процедура обрання вибіркових дисциплін на 202_-202_ н.р. і чи організована вона була у доступний для Вас спосіб?

   

4.

Чи ОПП «Документознавство та інформаційна діяльність» та практика її реалізації на кафедрі історії та документознавства зважає на тенденції розвитку спец. 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» та сучасні вимоги ринку праці? 

   

5.

Чи сприяє навчання за ОПП «Документознавство та інформаційна діяльність» формуванню здатності брати на себе відповідальність, управляти своїм часом, логічно і системно мислити?

   

6.

Чи забезпечує випускова кафедра ОПП «Документознавство та інформаційна діяльність» викладання навчальних дисциплін іноземною мовою?

   

7.

Чи доступні для Вас інформаційні ресурси НАУ, ФЛСК та кафедри історії та документознавства?

   

8.

Чи користуєтеся Ви інституційним репозитарієм НАУ, зокрема навчально-методичними матеріалами кафедри історії та документознавства при підготовці навчальних завдань?

   

9.

Чи достатньою мірою забезпечується освітній процес ОПП «Документознавство та інформаційна діяльність» під час використання технологій дистанційного навчання?

   

10.

Чи задоволені Ви комунікацією з наставником групи, чи відчуваєте індивідуальну взаємодію?

   
 

БЛОК Б

з усіх навчальних дисциплін семестру

   
 

Навчальна дисципліна ___________

 

   

11.

Доцільність вивчення дисципліни в ОПП «Документознавство та інформаційна діяльність»

   

12.

Вивчення актуального теоретичного матеріалу

   

13.

Змістовність, чіткість, доступність викладу матеріалу

   

14.

Вміння викликати та підтримувати інтерес

   

15.

Наявність презентацій до лекційного курсу

   

16.

Завищений обсяг завдань для самостійної роботи

   

17.

Зрозуміле і своєчасне оприлюднення інформації щодо оцінювання окремих видів навчальної роботи і семестрового контролю

   

18.

Наповнення Google Classroom навчально-методичними матеріалами

   

19.

Формування загальних та фахових компетентностей

   

20.

Комунікація викладача, індивідуальна взаємодія 

   

Затверджено на засіданні кафедри історії та документознавства  (протокол 1 від 21.01.2021 р.)